პროექტის სახელი: მგელი ტყის სანიტარი
პროექტის მოკლე აღწერა: უტარებ კონსულტაციას ზოგადად და ვაძლევ მითითებებს .
პროექტის სრული აღწერა: ერთ ჯგუფს ვავალებ მოიძიონ ინფორმაცია მგელზე . კერძოდ , რა სარგებლობა მოაქვს მას ? როგორ ზრდის შვილებს ? და . ა . შ . . .
მეორე ჯგუფს ვავალებ მოიძიონ ინფორმაცია რა ზიანის მიყენება შეუძლია მას ? რატომ აკრძალეს მგელზე ნადირობა ? ასევე ვავალებ მოიძიონ საინტერესო მასალები საქართველოს რომელ კუთხეში ბინადრობენ ისინი ; როგორია მათი გარემო პირობები ?
http://www.google.ge/
ლიტერატურა: არნოლდ გეგეჭკორის ,, დედაბუნება " და . ა . შ . . .
მონაწილეთა ასაკი: 12-13
მონაწილეთა ასაკი: 12-13
ვადა: 1 წელი
პროექტის შესაძლო აქტივობები:
ვამოწმებ მოსწავლეებმა მოიძიეს თუ არა ინფორმაცია და ამ მასალებს განვიხილავთ კლასში . ( მხედველობაში მაქვს ორივე ჯგუფი )
სარგებელი სხვებისთვის:
გაუფრთხილდნენ ბუნებას. ბავშვებმა ისწავლონ დამოუკიდებლად მუშაობა . გამოიჩინონ ერთმანეთისადმი კოლეგიალობა . ისწავლონ ურთიერთთანადგომა და რა თქმა უნდა გაიგონ უფრო მეტი ცხოველთა სამყაროზე . . .
მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები , რაც შეიძლება შეიქმნას
უპირველეს ყოვლისა შეგვიძლია მოვიპოვოთ სხვადასხვა ინფორმაცია ცხოველთა სამყაროზე. როგორ მოვიქცეთ , როცა მგელი მტაცებელი ცხოველია და მას შეუძლია როგორც ზიანის მიყენება ასევე სარგებლობის მოტანა . დავსვათ ეს საჭირბოროტო კითხვა.
ბუნება მბრძანებელია,
იგი მიწაა თავისა
ზოგჯერ სიკეთეს იხვეჭავს ,
ზოგჯერ მქმნელია ავისა.
( ვაჟა - ფშაველა )
სამუშაო ენა: ქართული
მონაწილეები სხვადასხვა სკოლებიდან: ზუგდიდის X საჯარო სკოლა
საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბუნება , გეოგრაფია
პროექტის ფასილიტატორი: თამარ მეგრელიძე
ფასილიტატორის ელ: ფოსტა tamar.megrelidze@gmail.com
პროექტის ვებგვერდი : tamarmegrelidzeblogpost.com
პროექტის შესაძლო აქტივობები:
ვამოწმებ მოსწავლეებმა მოიძიეს თუ არა ინფორმაცია და ამ მასალებს განვიხილავთ კლასში . ( მხედველობაში მაქვს ორივე ჯგუფი )
სარგებელი სხვებისთვის:
გაუფრთხილდნენ ბუნებას. ბავშვებმა ისწავლონ დამოუკიდებლად მუშაობა . გამოიჩინონ ერთმანეთისადმი კოლეგიალობა . ისწავლონ ურთიერთთანადგომა და რა თქმა უნდა გაიგონ უფრო მეტი ცხოველთა სამყაროზე . . .
მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები , რაც შეიძლება შეიქმნას
უპირველეს ყოვლისა შეგვიძლია მოვიპოვოთ სხვადასხვა ინფორმაცია ცხოველთა სამყაროზე. როგორ მოვიქცეთ , როცა მგელი მტაცებელი ცხოველია და მას შეუძლია როგორც ზიანის მიყენება ასევე სარგებლობის მოტანა . დავსვათ ეს საჭირბოროტო კითხვა.
ბუნება მბრძანებელია,
იგი მიწაა თავისა
ზოგჯერ სიკეთეს იხვეჭავს ,
ზოგჯერ მქმნელია ავისა.
( ვაჟა - ფშაველა )
სამუშაო ენა: ქართული
მონაწილეები სხვადასხვა სკოლებიდან: ზუგდიდის X საჯარო სკოლა
საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბუნება , გეოგრაფია
პროექტის ფასილიტატორი: თამარ მეგრელიძე
ფასილიტატორის ელ: ფოსტა tamar.megrelidze@gmail.com
პროექტის ვებგვერდი : tamarmegrelidzeblogpost.com
No comments:
Post a Comment